2 augusti

Jisses vad tiden den går. Redan den 2 augusti.
Känns som om man hinner inte med tiden.

Idag fyller Mirakelpojken Vilde 4 år. Grattis Vilde på din dag <3



Fick ett ryck när jag vaknade att jag skulle åka till Lund för att gå lite på stan och "hälsa på" mormor & morfar på kyrkogården.
Dock är det nåt bygge vid Kattarp så man får ta bussen från Ängelholm till Helsingborg.

Det varit en perfekt dag för att åka iväg. Inte för varmt och inte för kallt.
Får se jag kanske ändrar mig igen och åker =)

Annars så har jag inte en enda plan utan tar dagen som den kommer.

Imorgon ska jag ringa till Reumatologen i Lund och se om dom fått in min remiss.
Min högsta önskan nu är att allt går snabbt och att jag verkligen får en behandling som hjälper mig.

Moster är i Lund idag och får en ny sorts behandling, Cimzia.
Dom sa till henne att man kan känna effekt redan efter 3 dagar.
Hoppas inneligen att den hjälper henne.

Nu tittar minsann solen fram =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0