50 års kalas

Idag ska jag till min farbror som fyllde 50 i torsdags.



Hela tjocka släkten ska dit och även från Lottes sida.
Båda mina kusiner har fått nytillskott i familjen, båda flickor, som jag gärna hade velat träffa men dom hinner nog köra hem innan jag ens kommer dit, tyvärr.

Det går tokdåligt med bussar både dit och hem och det är rätt kass en lördag.
Nu önskar jag att jag haft bil!

Kroppen mår sådär idag, men jag kan icke ställa in ett kalas till.
När Dennis fyllde 20 så mådde jag icke bra heller.

Får se om där är en vänlig själv som bor åt detta hållet som åker hem tidigare än kl 22 när min buss går hem.
Jag kanske rent av har så skoj så jag stannar så länge.
Det återstår att se!

Zack ligger där ute och myser.
Vi var ute och gick en lång runda för en stund sen och efter det så matade vi Pettson.
Hade snackade som bara den och när jag kom ut i köket så tyckte han inte där var tillräckligt med mat..haha..Han är go.
Önskar att jag inte var allergisk mot katter för en liten Pettson skulle jag vilja ha =)
Zack var så duktig när vi var där inne. Han bara sitter och kollar på honom.

Nä om man skulle ta och stryka lite.
Jag vet inte om jag ska ha på mig Odd Molly jeansen med den nya vita toppen eller den gröna skjortan eller om jag rent av ska ha min klänning.

Få se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0