Höst?

Idag kan man tro att det är höst. Det blåser som tusan men det är trots allt 20 grader.
Det börjar spricka upp nu.

Dagen igår började med en rask promenad med Zack i 25 min, sen cyklade jag till sjukgymnasten och tränade i en timme innan jag cyklade hem igen.

Lina ringde och bjöd på frukost så jag satte Zack i cykelkorgen och cyklade dit.
Det blev både frukost, eftermiddags fika och middag.
Såg efter Lova medans Lina pysslade i lägenheten. Hon fick gjort väldigt mycket och där är så mysigt och hemtrevligt.
Vardagsrummet är så gott som färdigt.
Jag trivdes som bara den.

Liam busade med Zack som bara den och han träffade Jack också och busade lite.

När vi skulle cykla hem så regnade. Det regnade som hundan hela eftermiddagen.
Virade in Zack i en handduk så han inte blev så blöt. Han var så söt när han satt där.

När vi kom hem så sov Zack som en stock. Var ute en sväng sen somnade han igen. Sötnöt!

Idag skulle jag egentligen till sjukgymnasten och få akupunktur men jag var nästintill död när jag vaknade.
Har sovit som en stock men är dock helt slut.
Har dock inte sovit hela natten utan vaknat ett par gånger som i vanlig ordning.

Har absolut inget planerat idag utan ska precis bara ta det lugnt.
Jag tror att jag är helt off för jag tog ut mig igår hos sjukgymnasten. Körde mer än vanligt!

Foto från igår:


Sötnöten


Håller getingarna borta från Lova


Zack och grannes katt spanar på varandra


Liam var ute med Zack och en flicka var ute med Annas valp
 Jack





Sötaste Lova tränar


Sötnosen


Zack hittade något som han kunde sutta på i Lovas babygym


Zack trivdes bra


Även här tyckte han var mysigt och vila



Liam fotar mig & Lova


Jag ska få till ett bra kort på mig & Liam. Gick sådär



Zack tyckte Lovas prinsess förtölj var mysigt när man drog ut det till en bäddsoffa


Hemma igen. Han fick en turkos hund utav Lina som han tyckte om

Nix nu blir det en väldigt en frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0