Igår och idag



Vet i tusan vad han sysslade med men han kröp under min fotpall, sen låg han där och pep precis som om han inte kunde ta sig ut.
Det kunde han dock så han drog bara en fuling!


Så klart skulle det finaste ligga hos mig i sängen. Hans bästa gosedjur skulle också vara med.
Gosedjuret åkte i tvättmaskinen idag för det luktade inte hallonbåtar inte.
Natten till idag så kröp han ända upp i ansiktet nästan. Han skakade som bara den.
Plutten var livrädd för åskan.
La honom under täcket, pratade och klappade honom tills han slutade skaka.


Nu ligger han och bokstavligen drar timmerstockar.
Glad att han äntligen vill ligga i den. Bolt vägrade att ligga i den.

Idag har nog varit årets tråkigaste dag. Nästintill i allafall.

Jag har tvättat, städat, varit på apoteket, busat med Zack, varit ute och gått med Zack 5 gånger, suttit här och nördat mig.
Var borta hos Lina & Roger en sväng och sen skulle jag hälsa på Anna och lille Jack, men det var bara hennes gubbe hemma. Det gick ju bra det med.

Jack & Zack lekte som tusan eller det var mest Jack som busade.
Han bet Zack i öronen hela tiden och på tassarna.
Zack är gudasnäll och lät lille Jack leka.
Han sa bara till honom typ 5 gånger och det var när han hängde i Zack öron..haha..

Nähepp, dags och börja tänka på refrängen.

Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0