Onsdag

Just nu så öser regnet ner och det är översvämmning på innergården och på min uteplats är där också en del vatten.





Zack har legat på sin favoritplats, på strykbrädan och spanat.



Nu lagar han dock mat till oss.



Han ville ej att vara med på kort så jag fick ta bakom honom.

Lina & Lova var här innan idag och så klart passade jag på att ta massa kort.


Finaste Lova


Zacks pussar var inte uppskattade


Lova skrämde Zack med sina lysande ögon..


.. så han flyttade upp på armstödet istället..


.. men sen blev hon vanliga Lova igen


Zack blev sömnig efter alla pussar..


.. och Lova blev glad =)

Hyresvärden var här med två stycken polacker och började högtryckstvätta tvättstugan.
Såhär blev resultatet:

















Idag så skulle tvättstugan målas och resultatet blev såhär:









ÄNTLIGEN så har vi en fräsch tvättstuga =)))))

Pratade med honom innan idag och då frågade jag när torkskåpet skulle bytats ut, men det hade han lagat.
Jag menade på att då får man ju tala om det för sina hyresgärster, men han menade på varför skulle han göra det.
Säger det inte sig själv???
Han hade sagt till en hyresgäst, som inte ens tillbringar sin tid här, för det var bara hon som använde det.
Amen snälla, rara, alla använder det.
Jag hade ju inte klagat på det om jag inte använt det.
Sen blev där en massa annat sagt också, men det tar jag inte här.

Nu ska jag gå ut med min älskling. Han sitter och tittar på mig.

Kram

PS: Under tiden jag har skrivit detta så har det slutat regna, Zack & jag har ätit maten som han lagade: krögarpytt med ägg. Jag fick äggvitan och han gulan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0