Lördag

Frohm & Nicole kom på besök.
Kicke lånade en mobil utav mig för väldigt länge sen så idag kom han och lämnade den.
Härlig tös den där Nicky =)

Jag och Christian tog den lilla studsmattan och satte på min sida så hon kunde studsa lite och att vi kunde ha koll.
Det tyckte hon var skoj!


En ny Kicke dock bara i omfång. Han har losat 51 kg sen januari.


Far & dotter


Nicky var lite hungrig

Igår så träffade jag ju bästaste Cattie och hennes familj.
Tog lite kort,men dom blev som dom blev, men det berodde på personerna i fråga ;-)


Wille posar.
Skulle ta på Cattie men såg inte henne för det var så mörkt..haha


Vecka 33. Inte lång tid kvar nu.
Blixten var nog jobbig ser det ut som =)


Härlig familjebild ..hihi..


Andra försöket


Tredje försöket, sen gav jag upp

Jag får fota dom när jag kommer hem till dom istället.

Nixpix nu ska jag ta och laga lite mat..kyckligfilé som legat och gottat sig länge i marinad och lite pommes till det..Mums!


Kommentarer
Postat av: Cathirn

Ha ha ha!!!

Ja Du får verkligen ta lite bättre kort på oss när vi ses nästa gång... jag ser ju hur sliten ut so helst.

Hoppas allt e bra... jag e hemma från jobb idag. Vanessa har feber=(

Ska upp på öb & titta gardinerstänger till barnens rum.

Puss & kärlek <3

2010-08-09 @ 15:26:26
Postat av: Anneli

Ja dom blev inte för bra..haha..



Tänkte jag kunde komma nu i veckan. Puss och kärlek tbx

2010-08-09 @ 20:03:10
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0