Lovisen

Satt inne hos Lina igår och Lovar var också med så klart.
Hon sitter själv som jag skrev i förra inlägget.
Hon är jätteduktig och skulle hon trilla så oftast tar hon emot med händerna.

Som vanligt så blir det en massa kort på lilltjejen som inte är så liten längre. 7,5 kg väger hon nu och är 65 cm lång.
Jag orkar knappt hålla henne längre.
Vi var på precis på Lidl, vi tjejer, och då sprang Lina ut och skulle fixa en flaska till Lova.
Jisses vad ont det gjorde i armen ändå höll jag henne i max 2 min.
Jag kan inte låta bli att mysa med henne för hon är så himla go.

Foto från igår:






Här la hon sig platt fall =)


Pyjamasen på och mys i soffan




Tror hon blev trött på mig för jag tar kort hela tiden


Det finns inget bättre än Heffa.
Lova bara ÄLSKAR Heffa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0