Massa vovvar

Har varit iväg och träffat hundarna som jag ska passa när matte med familj är iväg på semester.
11 dagar ska jag passa hus & hundar.

Det är Zacks mamma, Bella

Bilden blev lite suddig

Zacks halvsyster, Lillan



Hon är superdupersöt. Hon är beige, svart och vit

Nya tillskottet som kom idag, Jonna, med kraftigt underbett =)


Sen har vi Doris & Irma

Längst in mot vägger är Zacks mamma Bella, sidan om Irma, längst fram är halvsystern Lillan och det svarta luddet är Doris.

Doria & Irma är av rasen griffon.


Bella, Doris & Lillan


Bella & Lillan.
Dom två skulle jag kunna ta med mig hem =)
Kolla likheten med Zack på kortet här nere. Syns att dom är släkt ♥


Gud vad jag längtar till den 10 september nu.
Mysa med så många hundar, gå till badhuset när jag vill, hälsa på lite gamla kompisar.
Det kommer bli kanon!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0