Onsdag

Oj vilken dag!
Sjukhusbesöket gick bra till slut, men jisses vilken pärs.
Tycker verkligen inte om den sortens läkare, eller rättare sagt vad den sorten gör för något tills sitt yrke.
Jag hoppas verkligen att proverna visar bra så jag slipper göra om det en gång till!

Blev en sväng till Hembygdsparken efteråt för Liam skulle kolla på Pettson och Findus med Roger.
Som tur var så var där plats så jag kunde sitta ner.
En tur till Familia för Lina & Roger skulle shoppa lite.
Som vanligt letar jag upp en plats där jag kan sätta mig.

Gullbergarna bjöd på middag när vi kom hem och jag slängde ihop en rabarberpaj som tack för stödet idag.
Är glad över att jag har en arbetsstol som jag även kan använda i köket, annars hade det inte blivit någon paj.

Nu är jag helt slut och ska bädda ner mig och läsa.
Tror tom att det blir spikmattan en sväng.

Tack för idag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0