Reumaten

Ringde ner till Reumaten i Lund.
Först så var det lunchstängt.
Nästa gång jag ringde så satt jag i luren i 22 minuter innan jag gav upp.
Efter några samtal till så kom jag fram.
Ingen remiss hade kommit in trots att den skulle skickas den 26 juli.

Ringer VC som ber att få ringa tillbaka.
När dom väl gör det så  så säger hon att remissen inte blivit skickad och att min läkare är ledsen för det.
Dom letade efter bandet där Marina dikterat in vad som skulle stå på remissen och det skulle bli skickat idag.

När jag pratade med Lund så frågade jag hur lång tid det skulle ta innan jag fick komma till och det var allt från 1-3 månader.

Börjar bli väldigt tröttsamt då jag vill må hundra och få behandlingen som gör (förhoppningsvis) att jag mår bra.

Nu är det bara denna förbannade väntan..IGEN..

Samma sak som när jag väntade på att få Humira från Spenshult, men jag hoppas innerligen att jag får bättre besked från Lund.

Nu lever jag på hoppet och positiva tankar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0