Uncle Jan´s 50 års fest





Kusin Jenny och lilla Ellie


Ellie


Mamma bekantar sig med Ellie


Storebror Linus


Theo


Fina Mamma


Kusin Markus busar med Theo


Familjen Nööjd/Larsson


Markus spexar med sina krokiga fingrar. Theo tyckte detta var riktigt kul


Theos tur att spexa


Födelsegrisen öppnar presenter. Här fick han ett fint förkläde


Nåt "sidobord" till grillen


En ny postlåda där Lottes systerdotter målat av deras katt Tove (eller Misan)

Johan, min kusin, hade gjort en superfin bok om Jan. Johan hittar alltid på massa kul saker =)

Jan tog studenten




Jan och hans nya fina stereo. Jenny imponeras


Överst: Jan & Jenny på Hembygdsparken
Underst: Här är jag & Jenny med respektive mödrar och Jan



Överst: Mamma, pappa, Lisbeth, Farmor och Jan
Underst: Mamma, Jan, Lisbeth, Göte & Jenny på Johan & Kristins bröllop



Överst: Farmor, Jörgen, Jan med mig i knät, Maria & Jenny
Underst: Mormor håller mig i famnen på min dopdag.



Överst: Jan & Lotte nyförälskade
Underst: Kusin Peter, Jan & Lisbeth


Överst: Lisbeth, Jan & Farmor
Underst: Farmor, Emmy, Mamma, Lisbeth & Jan


Födelsegrisen =)


Tog en promenix och kollade en bekants Lamborghini.


Alfa Romeo






Misan


Lille Valle, nya killen i Familjen Nööjd =)


Jag & Valle


Sis & Elin


Sis, Jan & Lotte


Sofie & Steffi


Lotte & mamma


Valle & pappa


Blandad kompott


Mamma & Ricky


Mamma


Lotte & Stina


Uncel Jan, Pappa, svåger Leon




TACK FÖR EN UNDERBAR FEST, GOD MAT OCH TREVLIGT UMGÄNGE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0