Uttråkad

Solen sken i förmiddags och nu är det bara fesna moln över himlen. Kommer säkerligen regna vilken minut som helst.

Jag velade över vilka kläder jag skulle ha. Jag fick ta Sofi till hjälp genom att skicka en massa länka med dom olika plaggen jag valde mellan och det blev odd molly outfit med jeans och vita toppen.
När jag står och stryker toppen så ser jag att där är ett litet hål. FÖRBANNAT!!!
Jag har haft den en gång och den är en vecka gammal.
Skit rent ut sagt!

När jag kommer till min farbror kommer där vara tre katter, en hundvalp av sorten icke allergivänlig och två stora hundar av samma sort som är fruktansvärt håriga.
Får se om jag överlever. Har lagt fram alla sorters medicin som eventuellt kan hjälpa mig.
Nyårsafton var där endast tre katter och då fick jag problem med min astma.
Hur ska denna kvällen sluta???

Nä, om jag skulle ta en tur med blodhunden innan jag fixar till mig.
Det stora problemet just nu är mitt hår.
Det ser ut som om jag har pottefrilla =(

Adjöken!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0