Juldagen hos Sara

Igår var jag hos Sara på tjejmys med middag och massa skoj!

Det var jag, Sara, Nathalie, Tess, Petra & Cille. Ett riktigt toppengäng!

Nathalie kom på en lek med kortlek som dom skulle göra.
Den var riktigt rolig och vi skrattade som in i bomben, mest hela tiden.

En runda skulle dom prata engelska och den som itne gjorde det var tvungen att dricka.
Alla vokaler togs bort och ersattes med i.
När dom druckit så skulle dom köra en ramsa med i ist för vokalerna och herregud säger jag bara.

Ni får kolla själv på filmerna, men tänk på att det är väldigt högljudda skratt =)

Denna första är nästan 10 minuter lång



Den andra är när Nathalie ska stå upp, dricka och sen säga ramsan: Tjofaderitta fem fingar i f*n men utan vokaler och i istället.
Petra gör också det.



Jag körde hem vid 22.15 medans dom andra fortsatte ut.

Har foto med men dom är så suddiga och mörka så man ser knappt. (la in en del ändå)
Det gjorde inte Sara igår heller för jag fotoade Nathalie och Sara säger: Men gud så smal jag är där.
Kan tillägga att Sara hade svart tröja och Nathalie hade senapsgul..hahaha.

Det här måste vi verkligen göra igen.
Jag hade precis lika roligt som dom trots jag var nykter, om inte roligare..haha










Jag gillar Cilles frilla massor...Änglahår =)


Sara visar sitt rätta jag


Nathalie dansar...Det var detta kortet Sara trodde att det var hon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0