Lillejul

När jag rullade upp så fick jag en smärre "chock"... Det blåser och virvla snö som in i bomben.
Jag hade planer på att åka in till Ängelholm och shoppa lite och jag skulle gå ner till stan från ÖoB, men nu vet jag inte längre om jag är så sugen att promenixa i detta virvlande snövädret.

Åker nog direkt till till stan istället och tar kanske ÖoB på hemvägen istället.

Jag får samla lite kraft att ta mig ut överhuvudtaget. Kroppen värker och jag hostar som bara den, men det är bara att gilla läget, eller nåt.

Imorgon är det julafton men det känns inte alls.
Åker hem till min föräldrar i morgon förmiddag där vi ska fira jul.
Sis och hennes familj är där redan.

Ikväll ska jag spela "bingolollo" i min ensamhet. Nej det blir precis som alla andra kvällar så det är ingen skillnad alls.

Nä, lite frulle sen så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0