Smickrad

Tess fick mig att gå med i en sajt igår, Badoo.
Kollade rundor lite igår bara och idag hade jag helt glömt bort sidan, men när jag loggade in på min mail så var där hur många mail som helst från Baddo så det var bara att logga in.

Fick ett mail av en kille från Lund. Log faktiskt när jag läste det. Såhär skrev han:

När jag kolla igenom här på Badoo och hitta dig, kunde jag verkligen inte släppa min blick ifrån dig.. WOW.. Du verkar vara den tjejen som jag söker, vill ha o dela mitt liv med... ;)
Som jag vill dela min glädje, sorg, lycka o kärlek med, ja ALLT som ingår i ett förhållande vill jag dela med just dig... ;)
Du är f-n grymt snygg, söt, fin och otroligt vacker tjej ;) Du verkar vara en gó, mysig, trevlig, snäll och härligt tjej på alla sätt och vis... ;)
Med fina och underbart vackra ögon, dig hade jag velat vakna upp till varje morgon... Och ligga sked naken med hela natten lång... ;)
Med andra ord är du en riktig SKÖNHET som dina föräldar har skapat ;) Skånes län egen lilla Prinsessa ;) Ja listan kan bli lång... =) Du verkar vara en MYCKET "intressant" tjej i mina gröna ögon... ;)

Haha, smickrare där...


Kommentarer
Postat av: Tess

ahhahahahahahaa.... O så skrev han likadant till mej.... hahaha... skånes egen prinsessa... BULL BAJS!!

2010-12-09 @ 23:50:43
Postat av: Anneli

Ja..hahaha,,Muppafan!



Så kör han så till alla och tror inte att man känner varandra, men han drog en stor jefla nitlott på oss..mohahahaha...

2010-12-10 @ 15:41:24
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0