Om mig

ALLMÄNT:

Namn: Anneli irl och MiniGerdan i bloggvärlden sen har jag en del smeknamn

Tatueringar: Inga men min väninna försöker övertala mig 

Längd: 1,63

Skostorlek: 37

Hårfärg: Just nu är det mellanbrun rödviolett

Är du kär i någon: Nej, hoppas på att min blivande kommer och knackar på min dörr nån dag

Önskar du att du bodde någon annanstans: Jag skulle vilja tillbaka till Fuengirola, Spanien.

Tänker du på självmord: Aldrig

Tycker andra att du är attraktiv:Det tror jag att en del tycker 

Vilken parfym använder du: Björn Borg, Love all

Vad är du rädd för: Att något ska hända min familj

Gillar du att tvätta: Ja, det är avkopplnade att stå i tvättstugan och vika ihop sin tvätt, OM där hade varit betydligt varmare än 5 grader

Gillar du Berg-och-Dalbana: Jepps


SENASTE:

Film du hyrde:Inte en susning. Minns inte 

Film du köpte: Minns inte 

Låten du lyssnade på: Vem ska jag tror på med September (från Så mycket bättre)

Låten du hade på hjärnan: Ingen

Låten du laddade ner: HAr nog aldrig laddat ner nån låt

Personen du ringde: Pappa

TV program du tittade på: Alla superbra serier: Brothers & Sisters, Grey´s, Desperata hemmafruar, Hem till gården (haha)

Personen du tänkte på: Theo fast han är i andra rummet

Bok du läste: Kriget är slut av Morgan Alling

Personen du fick mail av: Forkmaster

Personen du fick brev av: Julkort från Tobias, Anna, Arne & Jack, min farbror med familj Och ett vykort sen mina föräldrar var i Egypten

Personen du fick sms av: Jeanette

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Sitter och väntar på att julmaten ska bli klart.
Dock fattas min bror med familj


FAVORIT:

Mat: Fläskfilé

Låt: Gillar allt som var med i "Så mycket bättre" förtillfället

Sak att göra: Fotografera, webba, läsa, umgås med vänner 

Sport: fotboll, simning, friidrott


Dryck: Kaffe, mjölk och julmust

Kläder: Bekväma o fina

Film: Salt gillade jag, men gillar många fler. Har väl ingen favorit så


ANTAL:

Gånger du varit kär: Ett par gånger

Förälskad: ett antal gånger

Riktigt jävla askär sådär så att det gör ont: En gång.

Gånger ditt hjärta brustit: En gång kanske några till

Hjärtan brustit på grund av dej: Vet faktiskt inte

Gånger ditt namn varit med i tidningen: Har ingen aning om hur många gånger, men många gånger då jag spelade fotboll och var ej hejjare på att göra mål och kanske fler än just fotbollen.

Ärr du har på kroppen: En hel del

ÖVRIGT:

Vad har du gjort idag: Myst med Zack & Theo, umgåtts med familjen, fått julklappar, gett julklappar webbat, fikat, kollat på tomteritt och fått julgodis och mm

Var det kul: Jajamensan

Hur tidigt stiger du upp: När jag vaknar om jag inte har något inbokat

Gillar du att slåss: Nej!

Vad ska du göra ikväll: Äta julmat med familjen och slappa

Är du seriös: Alltid.

Vad är du allergisk mot: Oj, oj, oj...Katt, häst, hund, pollen, gräs, penicillin & sulfa

Var har du ont: Lite här och där

Använder du hårspray: Ibland dock väldigt sällan

Kan du stå på händer: Haha, nej..Min kropp är gammal

Favoritserie: Brothers & Sisters, Hem till gården ;-)



Denna hittade jag inne hos Forkmaster =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0