Dagarna som gått

Har kollat film
Klippt mig
Badat & bastat
Kusin Elin har varit och hälsat på
Promenerat med Zack

Ja det är typ det.

Idag är en skitdag.
Kunde gå upp från sängen typ 12.30 då kroppen inte gjorde så fasligt ont.
Fingrarna ser ut som falukorvar. Svullna, stela och gör ont. Hatar att mår såhär. Jag ska slå näven i bordet när jag kommer till Spenshult. Dom får fan göra något nu!!!

I kväll blir det eventuellt födelsedags fest.
Vill verkligen dit, men inte så kul att gå på fest och må rumpa. Hoppas verkligen det släpper.
Hade varit kul att träffa lite kul folk =)

Vet ej om det blir en tripp till Höör nu i eftermiddag.

Nu tyar jag ej skriva mer.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0