Johan Falk

Har kollat lite på Falk filmerna.

 Första

 Andra

 Tredje

 Fjärde

GSI  var sådär. Den är byggt på en sann historia.
Vapenbröder  var bättre.
National Target  var bättre än tvåan.
Leo Gaut var skitbra.

Där är två filmer till, men dom har jag ej sett.
Det är Operation Näktergalen & De Fredlösa. Det ska komma två nya filmer nu i januari också. Vi får väl se =)

Sofi hon hade sett filmerna och tjatade om Frank att han var så snygg. Jag trodde först det var killen på hennes jobb, men fick sen förklarat för mig att det är Frank Wagner (Joel Kinnaman) i filmerna.

Kollade in honom mend tyckte INTE han va snygg.
När jag började se filmerna så förstod jag precis vad hon menade..haha..Han ÄR snygg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0