Mitt i natten

Jag bäddade faktiskt ner mig i min säng kl 21, cirka. Mådde lite sisådär.

Nu är klockan 01.15 för att vara exakt och kolla vem som är vaken ännu! Mm, precis: Jag!

Var inne på fejjan, gick in på en gammal väns sida. Hon är väl egentligen en väns vän, men vi umgicks nån gång.
Ska jag vara ärlig så har jag så fruktanvärt dåligt minne så jag minns bara en gång..haha..Men det var trevligt det lilla jag minns.
I alla fall så såg jag att hon hade en blogg. Givet så tassade jag in på den och läste. Från början till slut!
Faktiskt lite kul och läsa.
Nu har man ju fått en liten inblick i hennes liv.
Många gånger har man ju faktiskt tänkt på hur det är med hennes osv, men som vanligt så förbli det en tanke i stället för att skriva en rad eller två.

Man är som man är när man inte blev som man skulle =)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0