Nu var det i gång =)

Promenerade dit med stavarna. Gick hur bra som helst om det tog inte så lång tid, ca 15-20 min enkel väg.

Värmde upp med att gå på banden i 10 min.
Sen använde jag 4 olika maskiner där jag tränar hela kroppen. Ärligt talat så minns jag ej vilka specifika områden.
Tog det väldigt lugnt idag dock. Ska träna 2 dagar/vecka plus att jag promenerar så gott som varje kväll, förutom på helgen.
Jag vill jag gå så gör jag så klart det..haha

Känns bra. Mitt mål är ju att kroppen ska må bättre och att jag gärna ska gå ner ett x antal kilo.

Har även tagit en del beslut ang det ekonomiska. I morgon ska det bli ändring på det.

Nu ska jag hålla kväll faktiskt.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0