Ny granne =)

I kväll ska det flytta in en ny fjälla sidan om mig. Har inte en susning om vem hon är, men tydligen en ensamstående mamma varannan vecka.

Min hyresvärd & dennes svåger är där inne.
Svågern har målat om där uppe, i badrummet. Där dom också tagit bort kaklet och fixat.
Dom har satt nya bänkskivor i köket.
Allt det som Petra bett om under ca 1-1,5 år gör han nu.

Han fick låna min mopp så han kunde torka av golvet innan fjällan flyttar in. Ska bli kul och se hur den ser ut när man får tillbaka den.

Fryser som tusans här. Glömde sätta i gång elementet.

Nä, nu ska jag kila in till Ingela och låna hennes dammsugare så dammråttorna försvinner.
Det är helt sjukt som snabbt som kommer. Undrar vart dom kommer i från?

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0