Onsdag - fast det känns som lördag

Först vill jag gratulera min svägerska som fyller år idag! Grattis till dig!

Vaknade i morse utav ett jäkla väsen från pannrummet.
Messade min hyresvärd ang detta plus att han skulle skotta..haha..
Skottningen hade vi gjort så fint igår med våra små gångstigar, tyckte han. Han menade väl på att vi fixade det så bra själv.
Berättade för mannen i fråga att det var jag som fixat det och att det fanns en lag (?) som menar på att hyresvärden/vaktmästaren ska skotta och annat dylikt.

Ang pannan så skulle han komma så fort han kunde.
Kent han kom och åtgärdade felet som var att skruvar hade trillat av ett rör.

Jag hade verkligen inte brytt mig om det inte hade legat vägg i vägg. Ljudet var så jäkla högt att även om jag fick stoppa in öronpropparna så hörde jag det relativt högt.
Mycket retligt!

Jag bjöd in Ingela på en kopp kaff eoch lite snicksnack. Efter det så har jag typ byggt bo med min dator. Sjukt att sitta vid en data så länge. Men men!

Vid halv fem så kom Cattie.
Hon fick sin julklapp som hon blev glad för. Sa hon i alla fall..haha...Jag fick minsann utav henne med.
En bok av Chris Jordan, Sekten, en thriller och en bok om mitt stjärntecken 2010. Snällt! Tack så mycket!

Vid åt thaimat och skulle kolla film: Bruno.

Precis när vi skulle kolla filmen så började misann oljudet igen.
Ringde upp Benny och förklarade att det lät likadant igen. Han skickade ut Kent. Mycket riktigt så hade skruvarna lossnat igen. han ställde upp en kvast som skulle hålla röret uppe och virade en jädrans massa isolering runt om.
Hoppas innerligen att det håller!
Inte en natt till med ett sånt jefla holabaloa därifrån!

Filmen var rolig i början och vi skrattade som fan, men sen blev det over the top. Lite groose faktiskt!

Jörgen kom förbi med min julklapp från Maria som mamma skickat med. ÄNTLIGEN har jag fått min yoga matta. Tack älskade Sis ♥
Jag har verkligen fått saker som jag i julklapp som jag önskat. GREAT!!!

Jag la yoga mattan på golvet och införde att när man gick på den så måste man göra något. Det blev roliga steg, en minidans bla. Herregud som vi skrattade!
Vi är lika crazy båda två.
Vi har alltid lika skoj när det är hon & jag.
Har redan bokat en helkväll med sleep over =)
Filmen är redan bokad: Borat.
Cattie har sett den innan och säger att den är roligare än Bruno. Jag började kolla på den en gång, men den var ej textad så jag struntade i att se den.

När jag skulle följa Cattie till bussen så var Ingela ute vid sin bil så jag frågade om Cattie kunde åka med henne, vilket gick bra.

Jag gick en promenix. Idag blev det en snabbrunda på 35-40 min.
Igår blev det ju 1h 15 min, men det var ruskigt kallt idag.

Ska kolla ett avsnitt på The Real Housewifes New Jersey, sen kallar loppelådan tror jag.

Gissa vad som låter igen? Rätt gissat!
Messade hyresvärden, men jag tror icke han hör av sig. Kanske Kent kommer ut direkt. Hoppas jag i alla fall.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0