Så trevligt så

Tog bussen till Klippan igår efermiddag för att besöka badhuset.
Solade och mötte mamma & pappa sen.
Hade med mig kladdkaka som jag bakade till Jessica & Hugo skulle komma.

Var i varmvattenbassängen, ångbastade och var i torrbastun.

Hade tagit med mig en gammal busstiddtabell så jag trodde där gick en buss 18:40 men där hade jag fel.

Handlade lite på Netto för att traska ner till stationen så slapp jag stå och frysa.
Där nere träffar jag Mackan. Det var inte igår. Vi snackade lite tills min buss gick.

Busschauffören släppte av mig här utanför där jag bor. Snällt utav honom. Han tyckte väl synd om mig att behöva gå alla 100 meterna hem..haha.

Kollade på Let´s Dance.
Svårt att välja ut en favorit i första programmet.
Willy var ju lätt roligaste. Som jag skrattade när han dansa.
Claudia & Molly var på topp, sen Mattias, Stefan, Gudrun & Peter.
Ska bli kul och ser hur dom utvecklas.
Tyckte faktiskt att dom flesta var duktiga.

Efter Let´s Dance så blev det en tur ut i kylan. Gick ungefär i 40 min i rask takt. Ett tag trodde mitt hjärta skulle stanna. Vilka fix-idéer man har!

Pratade lite med Linn, Jeanette & Moster på msn. Var lite inne på fejjan och spelade spel.
Jag som ALDRIG har spelat innan spelar nåt spela varje dag.
Skyller på mamma. Det är ditt fel!

Lördag:

Vaknade vid tio men somnade om till elva. Skönt var det.
Läste gårdagens tidning för att sen får ett ryck att jag skulle tvätta. Bäddade rent och gick ut till tvättstugan. Den var dock upptagen så det får bli tvätt i morgon.
Tog dock en storstädning här trots att det inte var så länge sen.

Min dammsugare har fått spunk. Munstycket har trillat av. och det vill inte alls sitta på hur mycket än jag vill att det ska det. Fick dock ett "nytt" utav pappa i går som så klart var för stort.

Tänkte låna dammsugaren utav Ingela som dock hade flytt Munka.
Lina var så snäll så jag fick låna hennes.
Torkade golv. Fixade till sladdarna och satte upp som eller spika fast dom med en sån där grej.

Nu är jag klart med alles.
Rent och fint är här.

Pratade med Malou & Victor innan.
Det är en knast som håller på att skicka mess till mig lite då & då. Har inte en susning om vem det är.
Sist skrev personen att han hette Victor så jag trodde det var min Victor och skrev ju tillbaka.
Men så pratade jag med Vicke i dag så jag bad honom skicka ett nytt till mig och då var det ju inte han som skickat härom kvällen.
Personen som skickar har hållt på ett par månader. Förstår inte nöjet i det hela för jag är knappast trevlig tillbaka.

Har försökt få i gång skrivaren och det, men upptäckte att jag hade fel usb-kabel.
Får väl vänta med att testa den till jag köpt en sådan. Det är ju ingen brådska för den försvinner ju icke =)

Nä minsann och dar, nu ska jag läsa tidningen och slappna av lite.

Ha en trevlig lördag, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0