Söndag

Så vad har Ni nu gjort i helgen?

Själv så har jag faktiskt inte gjort så mycket!

I går var jag på middag hos min granne. Hon hade en väninna på besök från Småland och sen en fr Ängelholm. Äntligen fick jag träffa Ingelas kille eller man får man nog kalla det för han är äldre än en pågaspoling.
Han var ju trevlig det lilla man pratade med honom.

När klockan var åtta så gick jag in till mig och kollade Robinson.
Kan tala om att det var rätt skönt att sitta i en tyst lägenhet..hihi.

Ljudnivån var på topp inne hos dom. Brukar ju bli så när man festar till det.
En del drack vin som om det vore vatten, men sen slutade det ju inte så bra heller.
Som det kan gå när spriten kommer in då går vettet ut och det gjorde det kan jag tala om!

När Robinson var slut så gick jag in en sväng till som jag lovat, men jag gick ganska snabbt igen.
Det hade gått till en nivå som jag inte pallade med.

Sonen (grannes) ringde och frågade om jag kunde komma in till Ängelholm med hans fjällas leg så det fixade jag. Skulle hämta dom också, men det blev för sent.
Jag var på väg, halv vägs till Ängelholm, men sen ångrade sig lilla damen.

Skulle lägga mig i tid som jag sagt bra länge nu, men dom jäkla spelen inne på Facebook kan göra en beroende. Eller jag försöker slå mamma & min moster.
Mamma ringde i fredags kväll och sa att hon slagit mitt rekord på ett spel, men jag tog hem tronen i går igen =) Eller i natt.

I dag så händer det inte så mycket.
Inget väder att gå ut i heller för det blåser ishavsvindar. Nja nästan i alla fall.
Tror jag ska kolla på en film nu.

I kväll måste jag lägga mig tidigt. Ska vara på röntgen kl 7:40 i morgon.

Jag hoppas innerligen att vätskan är borta från mina lungor, men ärligt talat så tror jag inte det för jag har ont utav det. Mest på vänster sida.

Tänkte på det om den nu är kvar så är det ju inte lönt att jag åker med upp till Spenshult för jag får ju ändå ingen behandling. Vi får se vad svaret blir i morgon. Om det är som jag befarar så ringer jag Spenshult när jag kommer hem.

Nu blir det film.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0