Tisdag

Jag gick inte och la mig efter jag skrivit här i natt. Nä nä, då skulle man ju gå in på facebook och kolla lite. Det slutade med att jag spelade spel.
Först fattade jag inte ett dyft, men sen så och då gav jag mig tusan på att jag skulle slå mammas rekord.
Gick dock inte, men var inte långt ifrån.

Jisses Amalia som det snöar.
Jag kollade ut tidigt i morse och då var det bara lite, men sen när jag rullade upp. Oh my vad snö =)
Jag verkligen snö, men min kropp känner av väderomslaget och då gör det ont!

Var precis ute och hämtade tidningen, men först var jag tvungen att sopa bort snön. Passade på att göra det till grannen med.
Här har vi inte en hyresvärd som kommer och skottar inte.

Innan så bodde det en karl här på gården som var som en vaktmästare. Han fixade det mesta och framför allt så skottade han.
Det var dock det ända som var bra med honom.

Jag tycker att köper man upp fastigheter som vår hyrevärd nu har gjort då får man ju se till att hålla efter dom med.
Ska jag vara ärlig så ger jag inte mycket för honom alls.

Jessica och lille Hugo ska komma idag, men nu vet jag inte om det blir påg vädret. Vi får se.
Hon ska ringa kl 11.
Det blev inställt för lille Hugo skulle få sprutor idag. På fredag blir det i stället =)

Ska bli riktigt kul att träffa henne igen. Vi har inte träffats sen maj och det var när vi var inlagda på Spenshult.
Man kan träffa mycket trevliga människortrots man är inlagd.
Nu känns ju inte det som ett sjukhus utan mer som ett hotel. Nästan i alla fall.
Man har sina träningar och sen kan man göra som man vill. Vill man åka iväg, fine.
Vi var på Ullared 2 gånger och i Halmstad 2 gånger.
Jag hoppas att det blir som en liten återträff nu i april/maj om vi får förmånen att åka upp och träna i 3 veckor.

Annars står det inte så mycket på mitt schema idag. 
Det blir bara en massa mys faktiskt.

Det var allt för nu!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0