Torsdag

Fick ett samtal av en väldigt kär kvinna som påpekade att hon inte ville läsa min blogg för jag var så hurtig som var ute och gick varje dag. Hon kände dåligt för hon inte gjorde det.

Älskade du, man måste inte göra som jag gör.
Jag gör det för min kropp ska må lite bättre och att kilona ska rasa av mig en dag.

Så gör du det i din takt. Du är ju faktiskt ute mycket du med!

Det har inte hänt så väldigt mycket sen jag gick upp.
Jag har fått spunk och spelar massa spel inne på facebook.
Varje gång min mamma eller min moster har högre poäng än mig så måste jag klå dom. Haha, det är faktiskt skoj!

Förlåt kära kvinna...
Ska försöka få ihop mina stavar så jag kan promenera bort till min sjukgymnast och träna lite.
Min kropp är stel som tusan. Vet ej om det är för jag tränade härom dagen eller om det är stel för den icke mår bra.
Går precis som ja, jag vet inte vad..haha...Fingrarna är strama men skriva gör jag ändå!

En dag så har jag vunnit över den jädrans skitvärken!
Hoppet är det sista som överger en så jag hoppas =)

Nu ska jag gå ut och se om jag fått något roligt i lådan och sen ska jag läsa min tidning.

Kram och ha en underbar dag. Solen skiner för fullt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0