Värdig Vinnare - Hans

Så jävla gott att Hans vann över den där Jimmy. Nu känner jag ju inte Jimmy personligen, men när man kollat på Robinson så ger jag inte mycket för varken honom eller Anders. Faktiskt inte Fredrik heller.

Annika tyckte jag var helt blåst från början, men jag ändrade uppfattning när hon hade pratat med Hans.

Jag hade först hoppats på att Johan skulle vinna, men så blev han utröstad. När dom sen kom tillbaka i tävlingen så hejade jag på Mats och Hans. 
Båda kämpade verkligen i tävlingarna.

Nu är allt slut och Jimmy snubblade på mållinjen. Hade han inte kört sitt rävspel genom att ej tala sanning om dom andra så hade han kanske fått fler röster. Eller inte..haha..



Gott Hans!!!! Grattis, du är asgrym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0