Vet Ni vad?

Att idag orkade jag inte gå ut och gå. Det är kallt inne. Nä inte kallt men lite svalare. Det är ruskigt kallt ute och mina ben/knä/händer mår inte så jättebra i denna kyla.
Det är inte så att jag har kadaver ont. Nä så är det inte. Men stel är jag i benen och det gör lite ont.
Så jag hoppade helt enkelt över det idag.

Har däremot cyklat på min motionscykel. Inte länge, men cyklat har jag.

Var inne hos Ingela en sväng innan. Satt med jackan på hela tiden, huvan på tröjan uppe, raggsockar och filten runt fötterna, men jag frös.

Jag tror att alla har sagt till honom idag att det är väldigt kallt inomhus. 5 av 6 st som vet har gjort det, men vad gör han?
Okej vi här har ju betydligt bättre väremn än på Ingelas sida.

Om han nu inte kan fixa felen själv så får han ju anlita någon som kan saken.

I över 1 år har vi haft problem med värmen, förutom när det har varit sol & sommar.

Ja vi får väl se hur det blir.

Nu ska jag kolla Frank sen sova.
Jessica och HUgo kommer i morgon. Klockan är ställt och det ska bakas kladdkaka!

Natti kram

Kommentarer
Postat av: Irony by Linn

Det är tråkigt när det är så kallt att man inte kan göra något vettigt!



Ha det bra! =)

2010-01-08 @ 13:49:51
URL: http://linnedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0