Bläää på min...

...nacke och axel. Fattar inte varför det ska göra så förbannat ont.
Har försökt stäcka ut den, tagit på tigerbalsam och sitter med en vetekudde nu, men det hjälper inte ett piss.
Det strålar enda fram till ögat och nej det är INTE migrän, vilket jag själv trott många gånger.
Måste snacka med min sjukgymnast i morgon och ta upp det när min läkare kommer tillbaka från sin semester.

Annars så har umgåtts med Lina, Roger, Liam & lilla Lova.
Liam var här och knackade på mitt fönster och bjöd in mig på fika.
Han hade sagt till Lina att han inte ville fika med bara dom två utan han ville fika med mig med.
Goa unge ♥

Har suttit ute och solat ett tag. Det var nice.
Har planterat sommarblommor som jag fick utav Lina. Fick även 4 st krukor som jag använde.

Har nästan precis snackat med Heidie och det var mycket trevligt. Det var ett tag sen.

Nu är det Grey´s som gäller. Riktigt spännande är det och sen är det säsongens sista avsnitt.

Ajöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0