Har precis vaknat. Sjukt! Igår tog jag ta...

Har precis vaknat. Sjukt! Igår tog jag tavegyl (1mg)mot allergi/klådan när jag var och fikade. Dom hjälpte inte så på kvällen tog jag den andra sorten som är betydligt starkare (25mg). Tillsammans med min medicin så blev det en knockout. Nu vet jag det! Det är rätt tröttsamt att vara såhär trött vilket jag har varit i 3 veckor nu. Är antagligen inne i ett trötthetsskov =( Jag har lagt av med 2st av mina mediciner, på prov. Läkaren på Spenshult har ju sagt att min R.A är vilande och då behöver jag ju inte ta medicin mot inflammation heller, tycker jag. Så nu ska jag se hur jag kommer må en tid fram över. Hade tänkt dra ner på värktabletten men det vågar jag inte riktigt än. Kanske sen. Nog om detta. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0