Idag fick jag reda på att två utav mina ...

Idag fick jag reda på att två utav mina äldre vänner ska ha bebisar. Den ena skulle haft i söndags, men han vill ej titta ut och den andra kompisen är i v 19 och det lilla pyret ska se dagens ljus den 6 november. Nu har jag 4 st som jag kommer ihåg som ska ha bebisar. Så himla kul. Där blir nån att mysa med, själv satsar jag nog på en hund bara. OM där inte kommer en karl som verkligen är HAN. Som är allt det där som man egentligen drömmer om. tSitter på sjukhuser och väntar på besked. Kvinnan jag träffade precis, som klämde och hade sig, skulle diskutera och bedöma mig med sina kolleger. Får se vad dom har att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0