Miss i nassen

Klockan äro nu 1:05 och jag ska alldeles strax sussa. Ligger redan nerbäddad och klar för nattens skönhets sömn.

Har följt Viktorias & Daniels bröllop nästan precis hela dagen, inne hos Lina.
När klockan var runt tiosnåret tackade jag för en underbar dag (med min underbara granne med kids).
Meningen var att jag ska knoppa då, men kunde inte missa bröllopstårtan, som jag inte tyckte var något förutom hög, och sen ville jag se bröllopsdansen.
Den tyckte jag var väldigt fin och när dessa två filurers föräldrar också började dansa så måste jag fortsätta titta.
När kungen & drottningen bytade danspartner så var kungen riktigt skojsig =)

Nu är tv:n släckt sen ett bra tag, minst 30 min, jag har pluggat igenom bloggarna jag följer och kommenterat lite så nu vankas det drömmar, bra såna hoppas jag, och en hel del snarkningar.
Jag hör inte dom själv och därför störs jag inte utav dom. Vet dock att dom som sover under mitt tak gillar inte mina stockar som jag drar.
Fast dom drar också stockar, men det märker ju inte dom. Dom är mamma & syster och lite Theo =)

I morgon är en ny dag och jag hoppas på en fin dag och att min ena del utav nacken kan röras på igen. Har varit nackinvalidos idag,

Ajöken fröken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0