När någon frågade mig igår hur jag må...

När någon frågade mig igår hur jag mådde svarade jag: toppen :) Hade inte ont så det störde mig. Idag har jag en k*k dag rent ut sagt. Mycket mer kan inte går fel. Magen gör ont, armbåge och handleder värker, axel och skuldran är det värsta. Trots både ultraljud och massage så har jag så ont att jag vill gräva ner mig och sen upp när detta släppt. Ligger med värmedyna nu. Hjälper inte det får jag ta värktabletterna och bädda ner mig. Jag har ingen bra dag alls idag. Jag blir sååå ledsen för att jag ska få många förbannade krämpor och ej få må lika bra som jag gjort förr i tiden.


Kommentarer
Postat av: Janna

Stackars dig! Hoppas du mår bättre snart=)

Kram

2010-06-08 @ 20:50:48
URL: http://kopella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0