Onsdag

Vet i tusan vad det ät med mig, men jag är helt off. Jag har vilat två gånger idag och ändå känner jag mig helt slut, utmattad.
Tycker lite synd om Bolt. Han kommer till en liten etta utan kompisar och hans nya matte är tröttare än tröttast.
Jag piggnar nog till!

Spelade in en video på honom innan när han roade sig själv med giraffen, gosedjur. Han är riktigt rolig.
Han är lite ding dong med för om han får komma upp i sängen så börjar han morra åt mig direkt sen när jag säger nej så hoppar han ner igen och förtsätter morra.
Annars är han en liten kelgris.

Igår när vi var ute och gick så var det nog väldigt många intryck för honom i mörkret.
Jag skulle bevisa för honom att det inte var någon fara när jag hör något inne bland träden.
Om det blev fart på oss? Oh yes..hahaha..
Har skitont på ovansidan av mina lår, mest i vänstra.

Det första han gjorde igår när han kom var att markera på min öltunna. Eller han  hann inte riktigt markera på den utan det kom på golvet för Maggan stoppade honom.
Däremot har han markerat på mina krukor och på min pallkragar. Så klart så markerar han för att sätta sin prägel på allt.
Om jag inte är där så kan jag inte göra så mycket. Det är så hundar gör.

Från att ha sprungit fritt så ska han springa i en lång lina, är nog inte så roligt. Kan inte göra så mycket åt det.

Nu står han här och vill gå ut så då får jag ta en promenix med honom.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0