Tisdag

Nu i dagarna skulle jag fått hem hundarna som jag skulle passa, men det blir nog inte av känns det som.
Eftersom hon inte hört av sig och dom åker på fredag så har hon väl hittat någon annan.

Synd, för jag har verkligen sett fram emot sällskap.

Zack & Theo kommer på torsdag.
Mamma & Pappa ska ta den där mc-trippen som ej blev av för nån vecka sen och Sis jobbar.
Zack kommer att stanna här till söndag/måndag tror jag men Theo ska bli hämtad av min bror på fredag igen när dom har slutat jobba, så ska han vara där resten av helgen eftersom jag ska jobba fredag kväll och lördag.

Jag tycker det är störtskönt att komma ut då jag har Zack här. Vi kan gåt ut upp till fem gånger under dagens lopp, men sen när han är hemma så går jag sällan ut på promenixer.

En vacker dag så ska jag skaffa mig en lite hund själv. Det är ett underbar sällskap.

I morgon ska jag passa lilla Ronja. Det är Zacks fjälla när han är här.
Hon är så söt och jättefin. En liten mix av Ronja och Zack hade inte varit fel =)


Zack

 
Ronja
Blev en pytteliten bild. Snottade den hos Tess för Ni skulle kunna se hans fjälla.

Får ta lite foto på henne i morgon när jag ska passa henne.

Ska snart cykla iväg och träna. Ska bli skönt!

Blir en liten tur inom jobbet med och snicksnacka lite.

Det var alles för now.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0