Torsdag

Var på Familia med Konni & Tess.

Träffade finaste Anna, Nova, Ella och Stina ♥♥♥♥
Det var ett tag sedan, men alltid lika trevligt.
Tror vi sprang på varandra typ sex gånger.
Måste se till att träffa dom snart igen. Anna, nu får du/ni ta och komma hit. Snart 4 år hörre du fröken ;-)

Strosade rundor. Det enda jag var ute efter var svarta strumpor och det köpte jag.
Var dock inne på Cassel där jag hittade en snygg Vera Moda tröja för endast 49 kr. Ett klipp!

Efter Familia så körde vi vidare till Väla.
Först hämtade jag mina nya glasögon på SmartEyes och sen in på självaste Väla köpcenter =)

Där köpte jag icke något men däremot fick jag hämta ut tabletter mot allergin-klådan.
Nog normalt när det ösregnar ute.
Tess skrattade åt mig för min nästipp var alldeles röd som jag kliat mig.
Undrar när det sluta skall?????

Strosade rundor där med. Träffade Kicke. Jisses Amalia som han har gått ner.
Fin som smör (haha), men han har alltid varit fin i mina ögon så det spelar ingen roll hur han ser ut.
Han var där med söta Nicki och frugans lillasyster.
Ska se till att åka ut till dom en dag och hälsa på i deras "nya" lya. Dom har bott där ett tag.

Minns inte om jag träffade någon mer.

Hemma igen så blev det att äta lite och kolla Biggest Loser sen in till Lina och resten vet nu.

God Natt!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

I framtiden, kanske om ett år eller så ska jag köpa en tik, om de blir en pomme eller chihuahua vet jag inte, mest troligt en pomme som jag ska sätta på foder. Vilket jag inte kommer ta betalt för. Tiken ska jag använda i avel vilket kommer innebära att jag kommer ta några kullar på henne och under tiden hon ska föda till valparna är flyttklara kommer hon ju att under den period vara och bo hos mig, hon kommer oxå att ställas ut vilket jag gör om inte fodervärd är intresserad, de enda fodervärden kommer att betala är försäkringen på hunden vilket man kan betala månadsvis och då inte blir så stor summa per månad. Om du är intresserad av det så lovar jag att jag ska tänka på dig den dagen det sker :) vet hur gärna du vill ha en hund och jag förstår dig, de e de mest underbara som finns. Och jag kan sova tryggt om nätterna när jag vet att hon kommit till ngn som verkligen tar hand om henne och som hon kommer ha det bra hos och som jag känner sen tidigare... Är det ngt du kan tänka dig så är du isf mitt förstahandsval :) Kram på dej!

2010-06-11 @ 03:24:51
URL: http://erikabitme.blogg.se/
Postat av: Erika

Och vill du så är du jättevälkommen hit på en fika och träffa mina små hulliganer! :)

2010-06-11 @ 03:29:18
URL: http://erikabitme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0