=)

Läkaren ringde i går och jag fick en ny sorts astmamedicin. Ska hämta den på måndag. Just nu så tar jag allt möjligt för att min förkylning ska släppa, men den är seg som fan =(

Var ute för första gången på länge, förutom då jag mötte mamma. Var på apoteket och hämta lite annan medicin och på jobbet och pratade med Carina. Ska verkligen bli skitskoj att börja där. Blev ingen bra start, men det kommer sen i stället =)
Hostade som en gnu när jag var ute. Men men, what to do!

Mamma mötte upp Oscar och följde med honom hem.
Under tiden låg jag på spikmattan för jag hade så jädrans ont i ryggslutet. Det hjälpte för stunden.
Läste och vilade mig.

När mamma kom hem så lagade jag middag till oss. Det blev torskfilé, potatismos och grönsaker.
Hon tyckte det var jättegott och jag med.

Kollade på Let´s Dance. Jag vrålade när Mattias gick vidare och när Claudia också gick vidare så vrålade båda och klappade händer =) Dom två har varit mina favoriter sen start.
Vem som än vinner kommer vara en värdig vinnare. 
Äntligen åkte Willy!

När vi skulle lägga så spexade mamma till det här och jag skrattade så jag fick kramp i magen.
Tog bild på det men får absolut inte visa det..haha.

Nu är mamma och kollar på när Oscar tränar karate. Jag följde henne en kort bit så jag har fått lite frisk luft.

Dennis kommer hit och fika vid 13-tiden. Alltid lika trevligt!

Jag trodde faktiskt att min förkylning var på väg att försvinna för igår var jag inte så snuvig, men nu så sitter det där det sitter.
Jag är fruktansvärt trött på detta. Värken har slagit till till fullo. I går hade jag feber. Jag frös och var tokvarm. Efter en dusch så blev det bättre.
Min fingrar var svullna som fan och värkte till tusen. Ryggen ska vi icke snacka om.
Men men, jag kan inget göra utan får bara vänta ut det och hoppas på att det minska snart igen.

Fan jag som ville jobba. Jag kommer ju göra det, men först för detta möget försvinna.

Nu ska jag vila mig i soffan lite.

Hej svejs!

En sak till: Det är underbart att ha mamma ♥ på besök! Jag njuter av varje sekund! Är superglad att vi har en så bra relation som vi har även om vi bråkar ibland, men det gör nog alla med sina föräldrar.
När Maria väl kommer hem så kommer cirkeln var hel igen, ja eller nästan i alla fall.
Kommer bli superduper underbart! Min älskade Sis ♥
Min syster är verkligen någon man kan räkna med. Hon bryr sig verkligen om mig och vill mitt bästa. Hon förstår hur jag mår och säger inget dumt om det! Jag älskar henne väldigt mycket och är lycklig för att hon ska flytta hem igen. Självklart Theo ♥ med, min finaste systerson!
Vi har verkligen ett speciellt band han & jag, men det inte så konstigt.

Nej nu ska jag fixa kaffekokaren och slappa lite i soffan.

Ha en trevlig lördag! Kram

Kommentarer
Postat av: mamma mia

ah, vad fint skrivet love you

2010-03-22 @ 14:28:28
Postat av: Anneli

Jag älskar dig med Sis!

2010-03-22 @ 16:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0