Hemma igen

Nu är jag hemma igen.
Hade det inte varit för jag kom på i morse att det var i dag Ingela kom hem så hade jag stannat i Spången ett tag till för jag mår ruttet =(
Fick för mig att det var i morgon hon skulle komma hem.

Mamma kommer hit och i morgon, tror jag, och stannar ett några dagar.
Klart att det är skönt att vara i sitt eget, men när man mår riktigt dålig så orkar man icke göra något.

Ingela kom in på en fika och pratade lite. Fick en liten present utav henne. Hon är snäll hon =)

Nu ska jag göra absolut ingenting och sätta mig i soffan och vila mig. Jisses alltså som man kan må. I går trodde jag att det var på bättringsväg, men icke!

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0