Söndag

Solen har hälsat på i dag =)
Tog mig ett städryck och dammsugade. Det tog sin lilla tid. Mamma fick ett ryck och sopade bort löven från altanen & framsidan. Tack för hjälpen trots att du ej borde!

Var inne hos Tess en sväng och pratade lite. Sabina och sötaste Morris kom och skulle hälsa på syster/moster så jag passade på att kela lite med vovven (Morris).

Pappa kom förbi med motorcyklen. Han tog sig en premiärrunda.

Har tvättat lite och legat på spikmattan. Jädrans ryggslut. Det strålar ner på skinkorna och det är inte bekvämt alls.
Förkylningen är fortfarande kvar och värken blir mer och mer för varje dag. Har dock ökat värktabletten till två till natten.
Fick ett tips ang en medicin som ska minska sjukdagarna. Personen som tipsade mig hade inte trott på det trots att läkare där hon jobbar berättat för henne och arbetskamraterna.
Hon hämtade dock ut dom och provade och hon fick inse att hon hade fle för dom hjälpte verkligen.
Så på tisdag morgon ska jag be min läkare om ett recept. Kan absolut vara värt att prova när jag titt som tätt är sjuk i virus.

Mamma står för middagen i dag. Kyklingfilé och wokgrönsaker! Blir nog smaskigt.

Det var alles för nu!

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0