Tisdag & Onsdag

Mamma, pappa, Maria & Theo kom hit i går för att hämta Zack.
Theo var alldeles nyvaken när Zack började pussa på honom i hela ansiktet. Zack han blev så glad att han ej visste vem han skulle springa till först utav dom fyra.

Känns helt underbart att veta att man ej behöver stressa till Spången för att hinna träffa dom så mycket så möjligt.

Dom stannade en liten stund och snicksnackade och drack kaffe.

När jag varit ute och hämtat tvätten så gick jag in till Lina för att berätta att jag var klart så hon kunde tvätta sitt sista.
Så klart fastnade jag där en bra stund och sen tyckte hon att jag skulle komma in senare och hjälpa henne med Lova medans hon fick sitt hår slingat.

Gick in till mig och duschade och åt och sen tillbaka igen. Liam var här tre gånger innan jag hann komma in. Han lämnade stenar som jag skulle ha, sen fick jag en mugg med stenar och vatten som jag skulle passa och tredje gången kom han med en sten.
Han är en riktigt liten goding =)

Det blev inte att Lina blev slingad för Lova var skrikig och hungrig hela tiden. Man känner sig totalt maktlös och hjälplös.
Lilla Lova är ju bara 3 veckor så det är inte så lätt och veta vad det lilla grynet ville och vad som var fel.

I går var en bajjig dag för min kropp. Jisses Amalia så ont jag hade. Hur kan få ont i sina skinkor? Det var inte bara där så klart. Lina & Lutti skrattade åt mig varje gång jag skulle resa mig och gå..haha.
Hoppas att säloljan kickar igång snart och smörjer mina leder, för det behövs verkligen!

I dag har jag varit hos min kurator och jag berättade om ditt & datt. När tiden var ute så tyckte hon att vi skulle ses igen om 1 månad. Jag opponerade mig att det var för lång tid, men hon sa att hon tyckte jag skötte saker och ting så pass bra själv.
Skulle det vara något så får jag klart ringa och boka tid innan den jag fått.

Efteråt gick jag till biblioteket. Tog en fika och läste lite tidningar. Skönt att bara sitta där och mysa!
Det blev ca 2 timmar.

Min läkare från vårdcentralen ringde kl 19. Jag blev så chockad att hon fortfarande jobbade.
Hon var så trött att hon knappt orkade tänka. Hon skrattade dock åt mig när jag sa att jag hade fått jätteont i mina skinkor.
Hon är så himla go. Är glad att jag har en läkare som henne!

Frågade min kära granne om hon hade Zon eller något annat som jag skunde smeta på mitt ben och så klart hade hon det.
Det tackar jag så mycket för.

Annars så är det relativt bra här. Kan inte bli annat när jag har min älskade syster & systerson hemma!

Nähepps nu ska jag sätta mig i soffan och kolla tv!

Ha det!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0