Torsdag

Sitter och kollar på Efter Tio. Martin Timell, Teppas & Bingo är med och just nu sitter dom och kollar på olika sexleksaker och det blir många skratt.
Roliga snubbar det där =)

Var inne och kollade min bank i går och blev chockad.
Jag tänkte att nu har det blivit problem bara för jag skulle börja arbetsträna. Blev många tankar.
Ringde när jag vaknade och jisses vilket samtal det blev. Vi blev nog irriterade båda två för vi ej förstod vad den andra sa..haha..Det slutade dock i skratt!
Pga att jag varit sjuk och ej varit ute så mycket för jag ej har orkat så har jag glömt att skicka i väg närvarorapporten, men pengarna kommer in trots detta och jag ska skicka den i dag.
Min handläggare är verkligen underbar!

Ska faktiskt åka till Smarteyes i dag för att fixa mina glasögon. Dom är alldeles för stora och dom kasar ner på näsan.

Pratade med VC pga att jag har feber och mår r*vigt. Det vill likdom inte släppa. Jag är så trött på detta. Min läkare ska ringa i morgon bitti.
Ska även ta min allergispruta. Bättre att vara ute i god tid så att jag inte hinner känna av allergin för mycket.

Annars så händer inte så himla mycket alls i dag. Ska ut och sätta mig i solen en runda lite senare.
Underbart väder ute! Verkligen ett riktigt vårväder.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0