Tröttsamt

Jag är så trött på denna förkylning, virusinfektionen så jag snart smäller av.
Jag har feber som ej vill ge med sig, förkylningen släpper för fan inte, hostar och har huvudvärk. Jag orkar inte gå ut. När jag väl måste så är jag helt slut efteråt.
Inte blir det bättre att den satans värken håller på samtidigt!
Jag blir irriterad för jag mår som jag gör och det går ut över dom som ej borde få skiten. 

Jag är så in i helvetes jävla trött på detta. Nässpray hjälper inte, huvudvärkstabletter hjälper inte, rinexin hjälper inte. Inget hjälper. Bara till att vänta ut det och det är tröttsamt till max.

Vad fan ska jag ta för att det ska bli bättre?????




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0