Världens Bästa Tisdag

På tisdag kommer det bli världens bästa tisdag för då kommer min älskade syster & finaste Theo till Sverige och dom kommer att bosätta sig antingen i Malmö eller Köpenhamn på obestämd tid.
Känns helt underbart att få ha dom här. Skulle jag vilja hälsa på dom så är det bara att sätta sig på tåget. Det är kanon!
Tror att det finns nog ingen som är så lycklig som jag att äntligen få ha min syster i min närhet. Att bara kunna lyfta luren och ringa till henne utan att tänka på att det kostar en massa.

Åh, jag är så glad. Min syster och Theo betyder verkligen så himla mycket för mig och är speciella för mig, minst sagt Theo.
Jag älskar dom oerhört mycket!

Sådan mor ♥♥♥                                                            sådan son ♥♥♥
                             

Kommentarer
Postat av: LOMMA

Gud vad kul för dig ,,och hon förstår dig så väl

det är inte alla som gör det ,, sen är det bara bra för dig att ha dom nära dig ,,, du ska se att det kanske påvärkar positivt när det gäller din värk man måste få mycket ömhet och kärlek jag var mycket hos mina barnbarn och det hjälpte mig mycket

2010-03-27 @ 22:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0