WoW

I dag fyller jag 36 år och jag har blivit gratulerad i massor.
Jag var tvungen att räkna hur många det blev och det var ca 120 stycken.
Några har ringt, skickat sms men över hundra stycken har gratulerat mig inne på Facebook.
Har aldrig i mitt 35 åriga liv, blivit så gratta någon gång.
Får ju skriva 35 åriga liv för jag har inte ens varit 36 i ett dygn utan i 7 h och 15 min =)

Den bästa gratulationen var Oscar, mitt brorsbarn. Han skickade ett mms där han sjöng på engelska sen hade han skrivit: Grattis och det avslutades med ett grönt paket där det stod: Happy Birthday!

Sis är i Stockholm. Hur nice var inte det att ringa henne utan att tänka på att ej prata för länge för att det är dyrt..Skitnice!!!

Cattie, hur kunde du glömma bort min födelsedag?????
Skam!

Hade förväntat mig en annan person att ringa mig och gratulera, men sen samtidigt så förvånar det inte mig. Denna personen är väldigt speciell. Men men, tur man ej är likadan utan lyfter luren när denna fyller.

I morgon ska jag till Ängelhåla på möte med AF & FK. Får se vad desse två män vill förtella mig.
På onsdag (mamma fyller även år då) om vädret tillåter blir det en tur till Dalby. Eventuellt blir det en tur till mormor & morfar på kyrkogården i Lund. Länge sen jag var där.

Nähepps, nu ska jag spela lite sen ska jag bädda ner mig. Sovit lite och upp i ottan eftersom jag skulle vara på röntgen tidigt och sen VC för att kolla upp tbc-provet.
Önskar att det skulle finnas ett slut på allt jädrans mög jag har fått i min kropp.

Nite nite



Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis på födelsedagen anneli panneli!!!

2010-03-01 @ 23:10:25
URL: http://eralhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0