Dagen idag!

Besöket i Lund gick bra.
Alla proverna från september var bra utom ett som var förhöjt.
Har dock ingen om vad det menades.
Får se vad dom nya proverna visar. Skulle det vara något så hör dom av sig.
Hoppas verkligen att dom visar att behandling verkligen satt sina spår i min kropp även så dom kan se det och inte bara som känner det.

Pratade om biverkningar, men som jag sa så är det inga jobbiga biverkningar så jag kan överleva.
Vi får se vad läkaren säger när jag ska träffa honom om 6 veckor.

Efter att pappa och jag varit hos våra läkare så stack vi till kyrkogården och gjorde vi min morbror gravplats och mormor och morfars.
Varje gång jag varit i Lund så har jag försökt hitta min morbrors plats, men har aldrig hittat den.
Nu visade dock mamma & pappa vart den var så jag får se nästa gång jag är i Lund om jag hittar den.

Vidare till Malmö. Theo blev superglad att träffa oss alla. Zack sprang raka vägen in till Theo och skulle busa och pussas.
Victor var minsann där och hälsade på och det var underbart att träffa både Theo & Vicke!

Vi tog en promenad på stranden och bort till "hundlekplatsen".
Eftersom jag inte litar på Zack så fick han vara kopplad hela tiden eftersom där var massor med andra hundar och pappa var kvar hos Maria.

När vi skulle gå tillbaka så sprang där en lös hund. Han brydde sig dock inte om varken sig oss eller Zack, men Zack tyckte det var väldigt intressant och ett, tu, tre så hade vi ingen Zack i kopplet.
Mamma blev hysterisk, pågarna visste inte vad dom skulle göra utan kallade bara på honom.
Zack är ju den som gärna ska visa att han ska jucka och visa att han är den som bestämmer, MEN det gick inte med denna hunden.
Han var på väg och tjoff så låg han tokrädd på marken. Han behöver verkligen bli tillvisad av andra hundar.
Min gamla hund, Bolt, hade han inte en chans mot eftersom Bolt visade att han var äldst.

Tillbaka hos sis igen så kom brossan med tv till Maria, Leon & Theo och sen fixade han till Leons dator. Jag provade men var fan det gick inte och Jörgen är betydligt mer hemma på datorer än vad jag är. Att det sen stod på engelska var inte mycket bättre.

På väg hem blev det inom Max så det blev vår middag.

Hemma hos föräldrarna igen så bäddade jag upp bäddsoffan redan lite efter 19 och bäddade ner mig.
Mår verkligen inte hallon, men jag överlever.
Just nu sitter jag med täcke omkring mig för jag fryser, näsan rinner och halsen är tjock, MEN jag har INTE ont.

Imorgon var det tänkt att jag äntligen skulle upp till Jeanette, Jonas och tjejerna, men får se hur jag mår imorgon.
Det ska nog ordna sig =)

Fredag är det hemfärd och på lördag ska det passas barn medans deras föräldrar fixar en grej till mig =)
Kommer bli så bra så bra.
Jag & Liam kommer trimma varandra som vanligt för att i nästan stund kramas och allt är bra igen.
Lilla Lova som inte är så liten länge kommer bara le som vanligt!
Dom är såå goa såå ♥

Nu får det räcka för mig för fingrarna gör ont satan.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0