...

Bion med Monica & Evelina var bra. EN söt film om den jättesöta sköldpaddan Sammy =)

Var en snabb runda inom Netto och handlade dassapapper i massor.

Hem o slängde av det och cyllade hem till familjen Gullberg.
Roger & Lina körde iväg och fixade en grej till mig och under tiden så passade jag Lova.
Hon & jag lekte med bollen sen somnade hon på mitt bröst. Hur mysigt som helst. Lova är världens goaste unge.
Medans hon sov så fixade jag middag till Roger & Lina och snacka vilken tajming, dom kom precis när det var klart och lilla Lova vaknade med =)
Blev bjuden på middag och väntade på att Liam skulle komma hem men till slut orkade jag icke vänta mer.
Får träffa honom imorgon istället.

Kollar på "Så mycket bättre" och det är tokbra.
Idag är det Petters dag. Han gillar jag som bara den och Di Leva gillar jag med...
Fast jag gillar nog alla som är med =)

Nu ska jag sätta mig i soffan och glotta klart på det.

Tror han den därning har gjort något med värmen för den har sjunkit en del och jag fryser som tusan!

Jaja, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0