Fredag

Det känns inte som fredag. Är helt förvirrad i dagarna. Precis skrev jag torsdag i rubriken och igår tyckte jag det var söndag =/

Zack ligger på strykbrädan och sover och när inte sover så glottar han om där kommer någon snygg tik (Ronja) in på parkeringen.

I förmiddags när vi hade gått första rundan, så ställde han sig utanför Konni för att kolla om lilla Ronja var där och döm till hans förvåning att det var hon.
Konni släppte in oss och där var även Konnis syster med sin underbart söta lilla valp, 4 månader.
Hon har verkligen jättefina färger.
Allt gick jättebra tills Zack han försökte krypa till fjällan. Han försöker varje gång (nästan) han träffar henne men han hinner aldrig komma till skott för vi är betydligt snabbare än honom. Så tji får han VARJE gång..hihi..Stackarn!

Kom hem för en stund sen efter andra turen.
Zack verkligen skuttar fram. Han älskar snön, alla olika promenadrundor som vi tar. Han är en glad lite själ ♥

Nu ska jag lägga mig ner i soffan (eller sängen) och läsa min "spinnande" bok av Mons Kallentoft. Superduperbra är denna serien om kriminalinspektör Malin Fors och dom andra poliserna.
Han har gjort 4 stycken i denna serien, eller vad man ska kalla det.
Dom är lika bra allihopa =)

  • Midvinterblod 2007
  • Sommardöden 2008
  • Höstoffer 2009
  • Vårlik 2010

  • Så gillar Ni kriminalare så läs dessa =)

    Nu kilar jag. Hejsan hejsan!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0