Måndag

Monica kom vid halv tio med bullar, så det blev kaffe, ägg och bullar och pålägg så klart. Mums!
Bra start på dagen!

När hon kört så gick jag och hämtade Bingo Rimérs bok. Har börjat läsa lite och den är helt underbart bra =)

Vidare till apoteket och hämta ut mediciner. Jag fick en chock. Det jag hämtade ut hade ett värde på nästan 4000kr. Jag kunde icke fatta att det var så dyrt. Som tur är har jag frikort, men det är inte alla som har det.
Humiran som jag tar kostr 10995kr för 2!!!! sprutor..Sinnesjukt, men fy fan vad dom gör nytta =)))))
Det tog en stund att hämta mig från den smärre chocken jag fick där.

In och handla lite sen hem.

Victor ringde och sa att han skulle komma med kakorna som jag köpt utav honom, så dom kan åka på klassresa. Snäll faster =)
Vi gick till affären, köpte kylling, tog ut pengar och gick hem till var och en.

Sen jag kom hem så har jag fullkomligt fastnat på Djurmaxi,se. Lizette, som har tiken som ska få valpar vilken dag som helst, fick mig att gå in där.
Detta gulliga koppel/sele med leksaker till ska min Bliss få.


Sen var det beställt en vanligt svart koppel med, Det gillas!!!

Hittade en massa där inne men det får komma efterhand.
Vi är inte ens hundra på att där kommer en liten tik, men jag håller allt jag kan hålla för att det ska komma en.

Nä, nu ska jag gå ifrån datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0