Torsdag

Detta är mitt 1600 inlägg. Herregud liksom!

Jaja, det var inte det jag skulle skriva om men såg det precis =)

Har varit hos Jeanette idag och druckit kaffe, ätit kaka och snackat en massa.
Det känns verkligen inte som om det var evigheter sen vi sågs utan som om det var igår.
Supertrevligt var det!
Lite tomt när inte kidsen var hemma. Jenfa kom efter en stund och sen kom Nicole & Tiffany och deras kompis.
Kul att träffa dom med. Tiffy slängde sig om halsen på mig. Gullunge!
Nicky spelade hard to get ett tag sen kom hon med =)
Alexandra träffade jag inte alls, men jag hann flippa med henne i telefonen och hon trodde det var Jeanette och det var skitskoj eftersom Jeanette skulle nog aldrig snacka så som jag gjorde..haha.

Hämtade mamma på jobbet, handla lite sen hem till dom.

Fick ett ryck nu ikväll och dammsuga. Zack asar verkligen in tonvis med sand & grus så jag fick spunk!

Imorgon blir det badhuset en sväng sen bär det hemåt igen!

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0