Gårdagen & idag

Jag städade, tvättade, busade med Zack, promenerade med Zack, kollade på tv, lagade mat, åt maten sen minns jag inte mer!

Dammsugade bort bokstaven Z på mitt tangentbord, men hittade det igen i dammsugarpåsen=)
Dock måste jag limma fast den igen.
Jag vet att man inte ska dammsuga tangentbordet, men ingen säger att jag inte får ;-)

Känns inte så lönt att dammsuga när jag har Zack här för han asar in massa löv och mojs.

Vilket jädrans jobb med alla mailadresserna som jag raderade då jag raderade mitt lösen.
Kopierade från Facebook förutom dom som blev skickade till mig.
Förlorade alla min lösenord på sidor jag är med i. Inte bra för en sån som jag med asdåligt minne =/

Än har jag inte fått ett enda mail förutom från pappa, men jag skickade till honom först.
Tradet är det!

Vad händer annars idag?
Inte så mycket.
Har kollat tv, varit ute med Zack två gånger, varit och postat mitt bredband som ska skickas tillbaka till Glocalnet.

Pappa frågade om han skullle hämta ack, men svaret blev nej!
Imorse kom han (Zack alltså) upp till mig och bara mös och pussades. Myskille!

Ja det var väl alles!
Har icke så mycket att förtella!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0